Meerdaagse schoolreis leerlingen onderbouw

De hele onderbouw is op meerdaagse schoolreis naar Putten geweest.

Op de heenweg hebben we een leerzame stop gemaakt in Amsterdam. We bezochten het museum Bodyworlds en hebben daarna een korte wandeling door Amsterdam gemaakt. Veel leerlingen waren voor het eerst in Amsterdam: een ervaring op zich. Zie foto.

De dagen in Putten waren geweldig. We hadden een prachtig huis, midden in de bossen.

De dagen waren gevuld met leuke activiteiten, zoals een uitdagend klimbos, het zandsculpturenmuseum, een donkere nachtwandeling en een speelparcours op het terrein. Gelukkig was er ook veel ruimte om te chillen en was er een spannende pubquiz op de bonte avond. Hoewel er ‘s nachts redelijk geslapen werd, waren we wel ontzettend moe toen we naar huis gingen. Gelukkig gingen we meteen de vakantie in!