Leerlingenraad

Zoals in het vorige maandbulletin gemeld, is de leerlingenraad van start. De eerste vergadering is geweest en op professionele wijze hebben de leerlingen een agenda gemaakt voor de komende vergadering a.s. vrijdag. Op de agenda staat dat de leerlingen graag een pinautomaat willen in de kantine, want volgens hen wordt er vaak niet daar maar in de nabije winkels etenswaar gekocht omdat ze geen contant geld bij zich hebben.  Ook willen ze graag inspraak over wat er te koop is in de kantine. Hoewel hier een tijd geleden al naar gevraagd is en daar destijds weinig uitgekomen is, zijn er misschien nu wel goede ideeën?

De leerlingen hebben ideeën over hoe het plein gezelliger te maken; het wordt lente en ze willen graag buiten zijn. Nu vinden ze het saai en lelijk.

Tot slot worden de leden betrokken bij de contractondertekening voor de nieuwbouw wat een feestelijk moment zal worden.

De leerlingenraad is een groep leerlingen die met mooie plannen een goed begin heeft gemaakt!