In januari gaat er een nieuw lesrooster van start. Op dit moment zijn we druk bezig om dit rooster in SOM in te voeren. Waarom is er een nieuw rooster nodig?

Na de verhuizing van de Dordtsestraatweg zijn we gestart met een rooster waarin enkele lesgroepen te groot bleken te zijn voor goede praktijklessen. Dit is nu aangepast door de lesgroepen meer te verdelen waardoor docenten meer aandacht aan de leerlingen kunnen geven en we alle leerlingen meer kansen kunnen geven om bewijsstukken voor hun portfolio te verzamelen. U kunt het rooster uiterlijk vanaf 9 januari via SOM bekijken.

Ook de cijfers die in de afgelopen periode zijn behaald kunt u terugvinden in Somtoday .

In januari ontvangen de leerlingen een rapport. In dit rapport is er naast cijfers ook veel aandacht voor de beoordeling voor de sociale gedragingen en de leerhouding.

Tijdens de OPP bespreking in februari kunt u het rapport bespreken met de mentor.

Wilt u meer lezen over Somtoday, klik hier