Van woensdag 11 oktober tot vrijdag 13 oktober was de afdeling Praktijkonderwijs op werkweek naar Putten, de PeppelhoeveDE PEPPELHOEVE

De accommodatie in Putten werd overgenomen van de leerlingen van de onderbouw College. Bij aankomst op woensdag waren zij nog volop bezig met alle spel en sport activiteiten op alle sportvelden rondom het huis. De leerlingen van de Pro mochten hun kamer ontdekken, bed opmaken, tassen uitpakken en vervolgens samenkomend in de grote eetzaal werden alle leerlingen welkom geheten, werden de huisregels verteld en kon de meegebrachte lunch worden genoten.

De leerlingen ontvangen nog een volledig boekje met foto’s en verhaaltjes om thuis nogmaals de eigen verhalen te vertellen. Wordt vervolgd.