Vandaag is op school ons nieuwe watertappunt feestelijk geopend! Een mooie stap waar we heel blij mee zijn.
Vanaf morgen kunnen leerlingen hun eigen bidon meenemen en deze vullen met gewoon water, koud water of bruisend water. Zo maken we het makkelijk én leuk om de hele dag voldoende te drinken.
We hopen dat veel leerlingen en collega's enthousiast gebruik gaan maken van het tappunt!


